Een ruim financiële en administratieve ervaring.

Persoonsgegevens

Geslacht: Vrouw

Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Over mij:

Ik ben precies en ik hou er van om dingen uit te zoeken en tot het uiterste te gaan totdat de administratie klopt. Tevens kan ik goed met mensen overweg. Ik zoek een parttime baan, max 20 uur per week. 

Algemene informatie

Gezochte functie: 

Financieel medewerkster, receptioniste. Parttime, geen avonden en weekenden.

Specifieke vaardigheden:
Betrokkenheid, aanpassingsvermogen, collegialiteit, zelfstandigheid, klantgerichtheid en inzet

Ervaring in de functie: 

Mijn functie bij mijn laatste werkgever was zeer divers. In mijn werkzaamheden was klantcontact belangrijk maar ook het ondersteunen van collega’s van andere divisies in de verschillende systemen.

Werkzaamheden in de functie: 

Verwerken van inkomende en uitgaande  facturen en betalingen, onderhouden van de crediteurenkaarten en tussenrekeningen, verwerken van aanmaningen, plaatsen en versturen van bestellingen, archiveren..

Hoogst genoteerde opleidingsniveau: 

MBO

Certificaties:

PD Boekhouden

Beveiliger 2

Rijbewijs:
B

In het bezit van eigen vervoer:

Type vervoer:
Auto

Meer informatie:

Neem dan contact met ons op met referentienummer: A.20.02

  • Delen