Een ruim financiële en administratieve ervaring.
Persoonsgegevens
Geslacht: Vrouw
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Over mij:
Ik ben precies en ik hou er van om dingen uit te zoeken en tot het uiterste te gaan totdat de administratie klopt. Tevens kan ik goed met mensen overweg. Ik zoek een parttime baan, max 20 uur per week.
Algemene informatie
Gezochte functie:
Financieel medewerkster, receptioniste. Parttime, geen avonden en weekenden.
Specifieke vaardigheden:
Betrokkenheid, aanpassingsvermogen, collegialiteit, zelfstandigheid, klantgerichtheid en inzet
Ervaring in de functie:
Mijn functie bij mijn laatste werkgever was zeer divers. In mijn werkzaamheden was klantcontact belangrijk maar ook het ondersteunen van collega’s van andere divisies in de verschillende systemen.
Werkzaamheden in de functie:
Verwerken van inkomende en uitgaande facturen en betalingen, onderhouden van de crediteurenkaarten en tussenrekeningen, verwerken van aanmaningen, plaatsen en versturen van bestellingen, archiveren..
Hoogst genoteerde opleidingsniveau:
MBO
Certificaties:
PD Boekhouden
Beveiliger 2
Rijbewijs:
B
In het bezit van eigen vervoer:
Type vervoer:
Auto
Meer informatie:
Neem dan contact met ons op met referentienummer: A.20.02